I-MOR zet zich in voor Fight cancer!
Het belang van steun aan goede doelen
Bij I-MOR geloven we dat succes niet alleen wordt afgemeten aan cijfers, maar ook aan de impact die je maakt in de maatschappij. De afgelopen jaren hebben we gezien hoe belangrijk het is om terug te geven. Goede doelen steunen is voor ons geen bijzaak; het zit verweven in ons DNA. Toch vonden we het tijd voor een heroriëntatie. We wilden onze sponsoring meer focus en betekenis geven, en daarmee ook een grotere en meetbare impact realiseren.
Waarom Fight cancer?
Fight cancer heeft ons geraakt met hun frisse, positieve aanpak en concrete missie. Deze stichting maakt kankerbestrijding tastbaar en dichtbij door lokale evenementen te organiseren zoals Swim to Fight Cancer, Spin for Life en de LoveLife Run. Hiermee brengen ze mensen samen, creëren ze bewustwording en halen ze geld op voor kankeronderzoek dat levens kan redden.
Mariëtte – accountmanager I-MOR: “Wat ons bijzonder aanspreekt, is de actieve samenwerking die Fight cancer zoekt met partners. Dit sluit naadloos aan bij hoe wij bij I-MOR werken: intensieve samenwerking met duidelijke doelen en impact. Het biedt ons de kans om samen met Fight cancer niet alleen financieel bij te dragen, maar ook inhoudelijk mee te bouwen aan meer zichtbaarheid voor deze belangrijke zaak.”
Onze rol: meer dan een sponsor
Als sponsor gaan we veel verder dan doneren van geld. I-MOR richt zich in 2025 op het ondersteunen van Fight cancer’s merkcampagnes. Denk aan creatieve en strategische bijdragen aan evenementen zoals de Swim to Fight Cancer, Spin for Life en de LoveLife Run. Ons doel is om niet alleen de evenementen zelf te versterken, maar ook om de boodschap van Fight cancer nog breder onder de aandacht te brengen.
Samen met verschillende afdelingen en collega’s binnen Fight cancer werken we aan manieren om hun brand awareness te vergroten. Dit doen we door waardevolle content te creëren en te verspreiden via de kanalen. Denk aan campagnes op digitale billboards, DOOH-schermen langs wegen, stations en in winkelcentra. Waarvoor we weer de samenwerking opzoeken met mediapartners van Fight cancer zoals BlowUP Media en Global Media & Entertainment.
Daarnaast dragen we ook zelf actief bij door mee te doen aan diverse initiatieven. Of het nu rennen is bij de Rollercoaster Run in Walibi Holland – waarbij we kotsmisselijk worden in de Goliath – of hard meetrappen in de Fabrique in Utrecht bij Spin for Life. We zetten ons graag in om zelf een verschil te maken. Door samen te sporten, te strijden en te lachen, voelen we ons nog meer verbonden met de missie van Fight cancer.
Samen impact maken
Wat deze samenwerking uniek maakt, is dat we niet alleen Fight cancer ondersteunen, maar ook samen optrekken om innovatief en creatief te zijn. We delen kennis, bundelen krachten en zorgen ervoor dat het verhaal van Fight cancer krachtig en consistent verteld wordt. Dit sluit perfect aan bij onze visie dat samenwerkingen sterker zijn wanneer ze gebaseerd zijn op wederzijds vertrouwen en gezamenlijke doelen.
Hoop, veerkracht en betrokkenheid
Met onze ondersteuning van Fight cancer in 2025 willen we niet alleen bijdragen aan kankeronderzoek, maar ook een boodschap van hoop en veerkracht uitdragen. Het gaat om het geloof dat we samen echt een verschil kunnen maken – voor iedereen die te maken heeft met kanker en voor een toekomst waarin kanker geen dodelijke ziekte meer hoeft te zijn. Want bij I-MOR geloven we dat échte verandering begint met het verhaal, storytelling maakt impact.
Wil je meewerken of heb je ideeën om ook een rol te kunnen spelen voor Fight cancer? Neem dan contact op met Mariette via mariette@i-mor.nl want samen maken we nog meer impact!