Het thema van dit jaar rond het terugkerende Halloween Fright Nights-evenement van Walibi Holland was: Duisternis neemt het over. Het was aan ons om een commercial te bedenken waaruit bleek dat Walibi Holland werd overgenomen door Darkness.
In de commercial doet een nachtwaker zijn laatste ronde om de poorten van Walibi Holland af te sluiten. Een uitvallend licht trekt zijn aandacht en net als de bewaker bij het licht aankomt hoort hij iemand achter zich, het is alsof hij achtervolgd wordt door stemmen en geluiden maar hij niemand kan zien. Dan realiseert hij zich dat het uit het hek achter hem komt. Hij draait zich om en dit is het moment waarop iedereen de Duisternis in zijn meest herkenbare vorm kan zien.
Voor het tiende jaar op rij maakte I-MOR de tv-commercial voor Halloween Fright Nights, niet alleen deze commercial, maar ook alle social media video's met HFN Mascotte Eddie de Clown. Nu meerdere avonden van het evenement uitverkocht zijn, kan met recht worden gesteld dat Halloween Fright Nights nog steeds een groot succes is voor Walibi Holland en wij dragen hier graag aan bij.