Wilt u een fotoproduct bestellen? Albelli komt waarschijnlijk bij je op. Actief in 7 landen verspreid over West-Europa was Albelli voor hun zomercampagne op zoek naar video’s die perfect aansloten bij hun online acquisitie. Via drie fasen (Bewustwording, Overweging en Conversie) wil Albelli hun prospects overtuigen van de kracht van het delen en behouden van mooie momenten in het leven.
I-MOR gelooft echt in de kracht van emotie om te overtuigen en te inspireren. Een goed inhoudelijk verhaal is wat ons betreft de snelste weg naar het hart van de kijker. In een serie video’s nemen we de kijker mee terug naar de zomer. In de video’s zien we sleutelmomenten die je voor altijd wilt herinneren. Enthousiaste kinderen die in het water springen, ontspannen in een hangmat met de liefde van je leven en oma die een duik neemt met haar nieuwste kleinzoon. Ervaringen om nooit te vergeten!
In de serie verbinden we de emotie van die bijzondere momenten aan het product van Albelli. De perfecte manier om ze vast te houden. Met een speelse en luchtige aanpak nemen we de kijker mee van het herinneren aan de zomer (Awareness) naar laten zien hoe gemakkelijk het is om hier met Albelli fotoproducten van te maken (Consideration). Om uiteindelijk te laten zien hoe mooi het eigenlijke fotoboek zou kunnen zijn.
In totaal hebben we gedurende de gehele funnel 46 video’s gemaakt voor de zomercampagne voor Nederland en België.