Voor Kerstmis 2022 wilde Albelli meer dan één cadeau laten zien dat je via hun diensten kunt geven. Ook wilden ze meer dan één persona laten zien die erover denkt om dit jaar een persoonlijk cadeau te geven voor Kerstmis. Aan ons om een concept te bedenken dat dit brede perspectief van de dienstverlening en klanten van Albelli omvat.
In drie verschillende verhalen laten we de verschillende attente cadeaus zien die iedereen gemakkelijk met Albelli kan maken. We volgen een koppel dat hetzelfde muurkunstcadeau bedenkt met een foto van hun hond, oma die een prachtige kalender krijgt van haar kleindochter en een gezin dat mama bedankt met een mooi fotoboek.
De hele kerst-multichannel-videocampagne voor Albelli in 2022 omvat ruim 175 video-items die in 7 landen zijn gepubliceerd. Verschillende stadia in de trechter (bekendheid, overweging, conversie) hebben allemaal hun eigen specifieke bewerkingen en verhalen om echt te resoneren binnen dat deel van de trechter.
“Door de jaren heen is I-MOR een ongelooflijk gewaardeerde partner van ons creatieve team geworden en we konden onze gloednieuwe omnichannel kerstcampagne – alle 178 videobewerkingen – niet zonder hen voorstellen. Bedankt dat je een extra stap hebt gezet :🧡” – Albelli