Halloween Fright Nights 2021

Halloween Fright Nights 2021

Het thema van dit jaar rond het terugkerende Halloween Fright Nights-evenement van Walibi Holland was: Duisternis neemt het over. Het was aan ons om een commercial te bedenken waaruit bleek dat Walibi Holland werd overgenomen door Darkness. In de commercial doet een...
Commercial

Commercial

Walibi village, het vakantiepark naast Walibi Holland wilde een commercial die vooral het grotere gebied rond het park aandacht geeft. Uiteraard kun je Hard Gaan in het attractiepark maar er is nog zoveel meer in de nabije omgeving waar families een leuke dag kunnen...
Campagne Zomer 2022

Campagne Zomer 2022

Voor Albelli creëerden we een omnichannel videocampagne voor zeven verschillende landen in Europa. Met een speelse aanpak nemen we klanten mee terug naar hun perfecte zomervakantie en de fijne herinneringen die ze hebben gemaakt. Perfecte momenten om altijd vast te...
Kerst 2022

Kerst 2022

Voor Kerstmis 2022 wilde Albelli meer dan één cadeau laten zien dat je via hun diensten kunt geven. Ook wilden ze meer dan één persona laten zien die erover denkt om dit jaar een persoonlijk cadeau te geven voor Kerstmis. Aan ons om een ​​concept te bedenken dat dit...
Kerst Campagne 2023

Kerst Campagne 2023

Het ‘Hit & Miss’ concept voor Albelli’s kerstcampagne raakt de kern van een kerstervaring die velen van ons zullen herkennen. Het gevoel een cadeau te krijgen dat je al hebt (‘Oma, weer dezelfde trui?!’) of een cadeau dat helemaal niet meer bij je past...