Het thema van dit jaar rond het terugkerende Halloween Fright Nights-evenement van Walibi Holland was: Duisternis neemt het over. Het was aan ons om een commercial te bedenken waaruit bleek dat Walibi Holland werd overgenomen door Darkness. In de commercial doet een...
Walibi village, het vakantiepark naast Walibi Holland wilde een commercial die vooral het grotere gebied rond het park aandacht geeft. Uiteraard kun je Hard Gaan in het attractiepark maar er is nog zoveel meer in de nabije omgeving waar families een leuke dag kunnen...
Voor Albelli creëerden we een omnichannel videocampagne voor zeven verschillende landen in Europa. Met een speelse aanpak nemen we klanten mee terug naar hun perfecte zomervakantie en de fijne herinneringen die ze hebben gemaakt. Perfecte momenten om altijd vast te...
Voor Kerstmis 2022 wilde Albelli meer dan één cadeau laten zien dat je via hun diensten kunt geven. Ook wilden ze meer dan één persona laten zien die erover denkt om dit jaar een persoonlijk cadeau te geven voor Kerstmis. Aan ons om een concept te bedenken dat dit...
Het ‘Hit & Miss’ concept voor Albelli’s kerstcampagne raakt de kern van een kerstervaring die velen van ons zullen herkennen. Het gevoel een cadeau te krijgen dat je al hebt (‘Oma, weer dezelfde trui?!’) of een cadeau dat helemaal niet meer bij je past...
Heb je vragen over onze videoproducties of wil je sparren over een goed concept voor jouw project? We staan klaar om je te helpen! Neem gerust contact met ons op via onderstaande gegevens of het contactformulier.
"*" geeft vereiste velden aan
Communicatieweg oost 12-6h
1566 PK, Assendelft
+31 (0)75 785 61 94
Employer branding E-book
In dit eBook vind je allerlei tips, trucs en inspiratie om video’s te gebruiken voor een ijzersterke employer branding. Of je nu net begint met het inzetten van video of al een echte pro bent, er zit zeker iets waardevols voor je bij.