Meer weten van ons? Lees onze blog!
Polderhorror – Wat is het en waarom is het al 13 jaar een succes?!
Een horrorclown, absurde situaties, een pretpark tijdens Halloween, wat bloed en ledematen, een flinke dosis humor en een vleugje Hollandse nuchterheid. Al 13 jaar lang maakt I-MOR voor Walibi de marketingcampage rondom het grootste Halloween evenement van Europa, Halloween Fright Nights. Maar wat is het succes van deze lange samenwerking? Halloween Fright Nights: Een feest […]
The blend of expertise – Hoe video en fotografie samenkomen op de set
Bij I-MOR zijn we altijd op zoek naar professionals die gepassioneerd zijn over de kunst van storytelling. Zo heeft onze samenwerking met Emma Collins, documentairefotografe en winnaar van meerdere awards, voor een reeks succesvolle projecten gezorgd waaronder verschillende campagnes voor Storio Group. We wilden meer te weten komen over Emma’s creatieve visie en onze samenwerking, […]
I-MOR Castingdag: Ontdek de sterren van morgen!
Ontmoet talenten en til je verhaal naar een hoger niveau. Op een castingdag brengen we een mix van talenten samen – van ervaren acteurs tot frisse nieuwe gezichten. De castingdag is dé kans om in een dynamische en creatieve omgeving potentiële kandidaten te ontmoeten. Hier zie je niet alleen hoe ze voor de camera schitteren, […]
De kunst van effectieve videomarketing
In de wereld van digitale marketing is videomarketing een krachtig instrument geworden om doelgroepen te bereiken. Als contentmakers maken we ontzettend veel video’s voor alle social mediakanalen die je maar kan verzinnen. Maar hoe zorg je er nou voor dat je het meeste bereik genereert met je video en dat je echt impact maakt? Robert […]
De weg naar vernieuwing: anwbtheorie.nl
ANWB, Turner en I-Mor achter het stuur Slechts 36 procent haalt in één keer dat beruchte theorie-examen voor je rijbewijs, wie had dat gedacht? Met alle technologische ontwikkelingen en nieuwe mogelijkheden van leren, besloot de ANWB dan ook dat het hoog tijd was om een nieuw, gaaf, gebruikersvriendelijk platform neer te zetten. Daarmee schakelde zij […]
Gen Z; Hoe haal je ze binnen en hoe houd je ze vast?
Gen Z is onderwerp van gesprek. Op de werkvloer en dit jaar ook tijdens de Zaanse Ondernemersdag. Ook bij I-MOR hebben we met deze doelgroep te maken. We hebben collega’s die uit de Z generatie komen, soms spelen ze een rol in onze video’s, maar nog vaker maken we video’s die gericht zijn aan deze […]
Voice-overs: Hoe vind je de juiste stem bij het merk?
Online, op televisie, in de bioscoop of op de radio overal zie én hoor je elke dag wel een commercial. Des te belangrijker dat die van jou dus opvalt in het grote commercial-woud.
Storytelling met kinderen: een magische combinatie!
Werken met kinderen op een filmset brengt iets bijzonders met zich mee. Ze hebben de gave om op een pure en eerlijke manier een verhaal over te brengen.
Employer branding, wat is het? En waarom heb je het nodig?
Employer branding. Je hebt de term vast wel eens horen vallen, maar waarom wil je er gebruik van maken? En hoe kan het jou als werkgever helpen?
Onze expertises
Commercials
Innovatieve Videocontent
Campagnes
Casefilm
Employer Branding
Eventfilm